zondag 10 mei 2009

Ontmoeting met Alfrede Sfeir Younis


In April was ik op vakantie in Portugal. Op Schiphol zei mijn vriendin, ik moet nog iets met je bespreken... het bleef stil.

Na een tijdje zei ze: "Ik heb vorig jaar een bijzondere man ontmoet, hij heeft een huis in Portugal en ik wil hem graag ontmoeten. Ik heb een afspraak met hem donderdag." Mijn reactie was, Natuurlijk moet je dat doen.

Vervolgens zaten we die bewuste donderdag al vroeg in de auto naar het zuiden van Portugal. Ik zette haar af en ik ging naar een plek toe om wat te internetten en te genieten van het weer, van een kop koffie, en te kijken naar mensen/

Na een tijdje ontving ik een sms, ga daar en daar naar toe dan lunchen we samen. En zo gebeurde het dat ik tegenover deze bijzondere man aan tafel zat. Een man met een charisma waar zelfs Obama nog iets van kan leren (begrijp me goed ik ben een fan van Obama).

Tijdens deze lunch bespraken we van alles, waaronder een heel bijzonder project van hem trees-4-peace. Hij was er vol van, de site was net een paar dagen live en de grote lancering moet nog komen.

Ik heb hem toen beloofd om in ieder geval zelf een boom te planten en om hier in Nederland aandacht te vragen voor dit mooie project. Vandaar dat ik een hyve heb geopend http://trees4peace.hyves.nl/. Kijk daar gerust, word lid en verspreid het woord!

Geen opmerkingen: